Veelgestelde vragen
26-11-2022

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Kan deze pagina uw vraag niet beantwoorden, neem dan even contact op via info@teamcoolen.nl

Proeflessen

  • Ik heb een proefles aangevraagd maar heb geen bevestiging ontvangen? Wat nu?
    Mogelijk is de bevestiging van jouw proefles terecht gekomen bij je spamberichten. Check dit even. Het kan ook zijn dat je per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt gebruikt. Geef in dat geval het juiste e-mailadres door via info@teamcoolen.nl
  • Ik heb een proefles aangevraagd maar wil deze graag wijzigen. Hoe kan ik dit aanpassen?
    Na het aanmelden heb je een bevestiging ontvangen via e-mail. Onderaan in deze e-mail staat KLIK HIER om wijzigingen in je proeflessen door te geven.
    Belangrijk is wel dat je eerst een proefles moet uitvinken voordat je een andere proefles kunt aanvinken. Het systeem accepteert namelijk niet meer dan drie geplande proeflessen.
  • Ik wil mijn proefles annuleren. Hoe kan ik dit doen?
    Wanneer je een proefles hebt gemist of wanneer je jouw laatste proefles hebt gevolgd, ontvang je automatisch een e-mail. Middels een link in deze e-mail, kun je jezelf afmelden voor een vervolg bij Team Coolen.
  • Ik heb één proefles gepland maar ik wil toch nog een proefles plannen.
    Na het aanmelden heb je een bevestiging ontvangen via e-mail. Onderaan in deze e-mail staat "KLIK HIER" om wijzigingen in je proeflessen door te geven.
    Hier kun je één of twee extra proeflessen plannen.

Lidmaatschap

  • Ik wil graag lid worden. Waar kan ik de tarieven vinden?
    Alle tarieven staan vermeld op de homepage teamcoolen.nl. Vergeet niet om je leeftijd even in te vullen!
  • Wat is het verschil tussen een standaard abonnement en een flexibel abonnement?Een standaard abonnement is een lidmaatschap voor de duur van 12 volledige maanden. Na 12 maanden is dit abonnement per maand opzegbaar met een maand opzegtermijn.
    Een
    flexibel abonnement is een abonnement waar alleen sprake is van een volledige maand opzegtermijn.
  • Ik wil graag mijn abonnement wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
    Je kunt het abonnement zelf niet wijzigen. Hiervoor kun je een verzoek doen via info@teamcoolen.nl


Aanmelden/afmelden trainingen

  • Hoe kan ik me aanmelden voor de trainingen wanneer ik lid ben?
    Wanneer je lid bent bij Team Coolen, kun je inloggen met je e-mailadres en jezelf "aanwezig" of "afwezig" melden voor een training. Wanneer je dit doet, kan de trainer vooraf zien wie er allemaal komt en daar zijn/haar training op inrichten.
  • Voor welke trainingen kan ik me aanmelden?
    Afhankelijk van je abonnement, kun je jezelf aanmelden voor verschillende trainingen. Belangrijk is in eerste instantie dat je jezelf aanmeldt voor een training die geschikt is voor jouw leeftijd. Verder heeft een abonnement voor 1 x per week een beperking tot 1 training per week. Heb je een "onbeperkt" abonnement, kun je jezelf aanmelden voor alle trainingen die binnen jouw abonnement vallen.
    N.B. Wedstrijdtrainingen, krachttrainingen en Personal Trainingen zijn uitgezonderd. Deze zitten in een apart abonnement

Beheer account

  • Ik ontvang bij het inloggen geen verificatiemail. Hoe kan ik dit oplossen?
    Mogelijk komt de e-mail terecht bij je spamberichten. Vind je ook daar de e-mail niet, kun je een wachtwoord aanvragen via info@teamcoolen.nl.
  • Ik ontvang geen e-mails van Team Coolen. Hoe kan ik dit oplossen?
    Bij een aantal e-mail providers worden onze e-mails tegen gehouden. Kijk dus even of de e-mails in je spambox terecht komen. Het is altijd mogelijk om een extra e-mailadres toe te voegen en favoriet te maken. Dit kun je doen in je profiel.
  • Ik wil een andere betaalmethode of een ander IBAN toevoegen aan mijn account. Hoe kan ik dit doen?
    Dit kun je doen in je profiel bij "betaalmethode" of via https://teamcoolen.nl/user-settings

Activiteiten

  • Er wordt gesproken over activiteiten. Wat wordt hiermee bedoeld?
    Alles wat Team Coolen aanbiedt buiten de trainingen die vast op het rooster staan, valt onder "activiteiten". Dit zijn onder andere wedstrijden, kampen, uitjes, trainingskampen etc. Je vindt deze activiteiten op https://teamcoolen.nl/events?tab=0
  • Ik heb een uitnodiging ontvangen voor een activiteit. Wat houdt dit in?
    Je bent door de trainer/coach of door Team Coolen uitgenodigd om deel te nemen aan deze activiteit. Als je wordt uitgenodigd, kun je ervan uitgaan dat je kunt deelnemen. Je kunt dan ook aanmelden voor deze activiteit.
  • Ik wil graag meedoen aan een activiteit maar ik ben niet uitgenodigd. Hoe kan ik toch meedoen?
    Het kan verschillende redenen hebben dat je niet bent uitgenodigd. Misschien heb je niet deelgenomen aan het examen of heb je niet de rol die past bij het niveau van een toernooi. Om dit te checken, neem je contact op via info@teamcoolen.nl
  • Ik heb aangemeld voor een activiteit. Hoe weet ik of dit ook daadwerkelijk is gelukt?
    Wanneer je aanmeldt voor een activiteit, ontvang je een e-mail met een bevestiging. Tevens zie je jouw foto klein in de activiteit staan. Wanneer je op deze foto klikt, zie je de specificaties van jouw inschrijving.
  • Ik wil mijn inschrijving wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dit doen?
    Je kunt je inschrijving wijzigen door op de foto in de activiteit te klikken. Zo kun je bijvoorbeeld de datum voor een examen of jouw gewicht voor een toernooi wijzigen. Dit kan tot de sluitingsdatum van de activiteit.
    Op deze manier kun je ook je aanmelding annuleren.

Webwinkel

  • Ik wil een bestelling plaatsen in de webwinkel. Hoe krijg ik mijn gekochte product dan in bezit?
    Artikelen die je hebt besteld, kun je ophalen bij de training. Je ontvangt een QR code die de trainer kan scannen met zijn telefoon.
  • Ik heb iets besteld in de webwinkel maar ik heb dit nog niet ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?
    Mogelijk heb je jouw QR code nog niet meegenomen naar de training. Breng in dat geval jouw trainer even op de hoogte.
    Het kan zijn dat jouw bestelde artikel niet op voorraad is. In dat geval ontvang je vanzelf een status update wanneer het artikel weer op voorraad is.